موزیک ویدئو نسیم عشق با هدف قدردانی از مدافعان سلامت منتشر شد

بنادکوکی با اشاره به اهمیت کار هنری در عرصه تبیین ارزش هایی مانند ایثار و شهادت گفت: موزیک ویدئو نسیم عشق با هدف قدردانی از مدافعان سلامت منتشر شد.

« محمد زارع بنادکوکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص آماده سازی موزیک ویدئو نسیم عشق به مدافعان سلامت و کادر درمان گفت: کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز با هدف قدردانی از کادر درمانی موزیک ویدئو نسیم عشق را تدوین و ارائه کردند. 

 

مسئول کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز افزود: این موزیک ویدئو با هدف قدردانی از زحمات بی شائبه مدافعان سلامت و کادر درمان موسسه مردم نهاد طراحان حرکت و با حمایت کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز آهنگ‌ نسیم عشق منتشر شد.

 

به گفته بنادکوکی، آهنگ نسیم عشق با صدای، رسا آصف، کلام: مهدی حسینی، ملودی : مهران فهیمی، تنظیم: علیرضا مسعودپور، مسترینگ : فرامرز فهیمی کاری  از موسسه مردم نهاد طراحان حرکت با حمایت کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز نشر داده شد .

 

وی ادامه داد: این موزیک ویدئو با هدف تجلیل از زحمات کادر درمان ساخته شده  و به تمام مدافعان و شهدای سلامت تقدیم می شود. 

 

وی اظهار کرد: این موسیقی و اثر هنری قطعا دل مدافعان سلامت  را شاد و روحیه مضاعف کاری آنها را بالا خواهد برد. هنر، زبان گفتمان عشق و عاشقی است، هنرمند، عاشق دل‌ سپرده‌ای به شفافیت و صداقت است، کسی که به عنوان مدافع سلامت دل به آتش می‌زند عاشق است، حرکت بزرگ پرستاران و کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ستودنی است.

 

مسئول کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: کار هنری بهترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت می باشد که کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز در همین راستا  توجه ویژه ای به  حمایت از هنر و هنرمندان البرزی دارد.

کد خبر 1051070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha