برگزاری کلاس اخلاق ویژه کودکان و نوجوانان محلات حاشیه نشین قروه

حجت‌الاسلام رضایی از برگزاری کلاس اخلاق ویژه کودکان و نوجوانان محلات حاشیه نشین شهرستان قروه خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در فضای باز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد رضایی روحانی مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: کلاس‌های آموزش اخلاق با نوجوانان ‌و کودکان محلات حاشیه شهر قروه به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد، افزود: احترام به حقوق والدین و ضرورت مراقبت از خویش و عدم رفاقت با افراد مشکوک و منحرف از موارد مطرح شده در این کلاس‌ها بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت تنها در سایه‌ی پاکیزگی روح میسر خواهد شد و برای دستیابی به پیشرفت باید پیوسته در حال طاعت خداوند بود و از معصیت باید دوری کرد.

 

روحانی مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قروه عنوان کرد: جوانان و نوجوانان باید با آموزش و یادگیری درست زیستن و درست رفتار کردن را بیاموزند تا در زندگی فردی و اجتماعی خود دچار مشکل نشوند.

 

همچنین در راستای تحقق اهداف طرح مواسات و همدلی تعدادی از سرپرستان خانوار محلات حاشیه شهر نیز در نشستی جداگانه ضمن بیان مشکلات محله و آسیب‌های موجود خواستار تشکیل انجمنی برای رفع مشکل محله خود شدند.

 

آشنایی با فرقه‌های انحرافی شامل وهابیت و سلفیت و نحوه آموزش والدین در استفاده درست فرزندان از فضای مجازی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

کد خبر 1051261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha