برنامه عملیاتی ۶ ماهه نخست سال جاری دادگستری البرز تدوین شد

اعظمی چهاربرج با اشاره به اهمیت رضایت مندی مراجعان به دادگستری استان البرز گفت: برنامه عملیاتی ۶ ماهه نخست سال جاری دادگستری البرز تدوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین اعظمی چهاربرج» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تدوین برنامه عملیاتی ۶ ماهه نخست سال جاری دادگستری البرز گفت: بنابر تلاش های صورت گرفته شاهد افزایش رشد ۵ درصدی مراجعان از ابتدای سال تا کنون هستیم.

 

معاون منابع انسانی و فرهنگی دادگستری استان البرز افزود: ارتقاء میزان رضایت ارباب رجوع و همکاران دادگستری در سال جاری نسبت به سال گذشته محور مبنایی افکارسنجی صورت گرفته است. 

 

وی با اشاره به اهمیت  ضرورت تعیین تکلیف پرونده های مسن و به تعویق افتاده در دادگستری استان البرز بیان کرد: کاهش و ساماندهی ورود پرونده های قضایی به شعب دادسراها و دادگاه های بدوی از جمله اهداف اصلی دادگستری استان البرز است.

 

نسحه استانی سند تحول قضایی از دیماه سال گذشته آغاز شده است

 

وی اظهار کرد: برنامه عملیاتی تدوین شده در حوزه حقوق عامه، حوزه اقتصادی و شعار سال همچنین حوزه زندان به عنوان یکی از مسائل اساسی و قابل توجهی است که بر آن تأکید می شود.

 

معاون منابع انسانی و فرهنگی دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: نسحه استانی سند تحول قضایی از دیماه سال گذشته آغاز شده است که در راستای ابلاغ این سند چهار سامانه با هدف تدوین مدل استانی سند تحول قضایی راه اندازی می شود. 

 

 

 

کد خبر 1051306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha