ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای افزایش سطح فرهنگ و هنر در جامعه

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای افزایش سطح فرهنگ و هنر در جامعه تأکید کرد و گفت: این ظرفیت ها باید شناسایی و معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(7اردیبهشت) در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا در خصوص برنامه ریزی برنامه های فرهنگی و هنری سال ۱۴۰۰، اظهارداشت: تقویت اجرای برنامه های فرهنگی- قرآنی در این شهرستان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

امام جمعه ازنا افزود: ظرفیت های مهم و قابل توجه که می توانند در پیشبرد و افزایش سطح فرهنگ و هنر شهرستان ازنا نقش داشته باشند؛ می بایست شناسایی و معرفی شوند.

 

وی در ادامه بیان کرد: شناسایی این ظرفیت ها می تواند در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد که نیازمند برنامه ریزی و مدیریت صحیح است.

 

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به برگزاری‌ مدون جلسات شورای فرهنگ عمومی، بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی،‌ پتانسیل و مکانیزم مناسبی برای توسعه فرهنگی در شهرستان ها است و می توان به وسیله آن بسیاری از نقیصه ها، معضلات و مسائل گوناگون و مورد نیاز شهر را سامان بخشید.

 

وی با تأکید بر اجرا شدن و پیگیری اجرای مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی، فرهنگ سازی در زمینه حذف سنت‌ها و بدعت های غلط، شناسایی استعداد ها و توانمندی های فرهنگی شهرستان تأکید کرد.

 

امام جمعه ازنا بیان کرد: تقویت ارزش های دینی و مذهبی و کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و خودکشی در اولویت‌ جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جدید قرار گیرد.

کد خبر 1051314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha