رفع موانع تولید در صنایع فارس با اجرای ۴۳۲ طرح گاز رسانی

حسینی گفت: ۴۳۲ طرح گاز رسانی به صنایع استان فارس با هدف جهش تولید، رفع موانع و اشتغال زایی در سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) با اشاره به اجرای طرح گاز رسانی به صنایع استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: 432 طرح گاز رسانی به صنایع استان فارس در سال 99 مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: گاز رسانی به صنایع، موجب جهش تولید، توسعه اقتصادی، ارائه خدمات متوازن گاز رسانی و کاهش آلودگی هوا می شود.

وی اضافه کرد: از 9 هزار و 622 واحد صنعتی فارس، هفت هزار و  878 واحد از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و طرح گاز رسانی به واحد های تولیدی و صنعتی عمده و جز در استان، اشتغال زایی، صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی، کاهش هزینه ها، مهاجرت معکوس و توسعه و آبادانی در پی دارد.

حسینی از گاز رسانی به 136 واحد صنعتی فارس در مرحله انتخاب پیمانکار خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این اقدام، 451 واحد در مرحله طراحی و تهیه پکیج قرار دارند که گاز رسانی به آنها موجب رفع موانع تولید در استان فارس می شود.

کد خبر 1051320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha