ضرورت انسجام بخش درمان کهگیلویه و بویراحمد و پرداخت مطالبات تامین اجتماعی

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر پرداخت مطالبات تامین اجتماعی از طرف دستگاه ها و نهادها، بر ضرورت انسجام و همکاری بین معاون درمان تامین اجتماعی، علوم پزشکی، سپاه فتح، بنیاد مستضعفان و ... تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۷ اردیبهشت) در دیدار مدیران سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: پوشش بیمه ای به ویژه بیمه تامین اجتماعی برای نیروهای کار امیدآفرین است و انگیزه آنان را برای کار و تولید بیشتر می کند.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر از توسعه چشم گیری در حوزه های بیمه ای و درمانی برخوردار شده و خدمات مطلوب و قابل توجهی را به جامعه تحت پوشش خود ارایه می کند.
 

وی بر نقش مهم تامین اجتماعی در دلگرمی کارگران تاکید کرد و ادامه داد: چنانچه کارگر احساس کند که اگر بیمار شود، از حمایت درمانی برخوردار است و یا اگر به سن پیری و یا ناتوانی جسمی برسد از پشتوانه ای مانند مستمری بازنشستگی یا ازکارافتادگی بهره مند می شود، دچار اضطراب نخواهد شد و با امید به آینده فعالیت خواهد کرد.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: کارگران و تولیدکنندگان انتظار دارند که در این شرایط سخت اقتصادی و همه گیری کرونا مورد حمایت قرار گیرند و مسئولان کشور و دستگاه ها و نهادهای مرتبط باید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

 

امام جمعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه مراکز، نهادها و سازمان های مرتبط با امور درمانی می بایست با مشارکت، تعامل و همکاری، همه ظرفیت های خود را برای حل مشکلات درمانی مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا به کار گیرند تا از رنج و سختی های مردم کاسته شود.


وی با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران افزود: ما به طور مرتب از دستگاه های اجرایی و کارفرمایان می خواهیم که حق بیمه کارکنان و بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را به موقع پرداخت کنند تا هم این سازمان بتواند خدمات خود را ارایه کند و هم حقی از کارگر ضایع نشود.


آیت الله حسینی افزود: کارگران و واحدهای تولیدی نیز باید همواره مورد حمایت قرار بگیرند، چون اگر یک روز هم کار آنها دچار وقفه شود، چرخ اقتصاد و تولید کشور از حرکت باز می ایستد.


«عباس نورمحمدی» هم در این دیدار ضمن تبریک هفته کارگر و ارایه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات سازمان گفت: کارگران و بازنشستگان شایسته دریافت خدمات مطلوب و باکیفیت هستند و سازمان تامین اجتماعی همواره تلاش می کند این خدمات را بموقع و با کیفیت ارایه کند.


مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیاری از خدمات بیمه ای سازمان در راستای کاهش مراجعه کارفرمایان و بیمه شدگان به صورت غیرحضوری انجام می شود و در جهت افزایش قدرت خرید و رضایت مندی بازنشستگان، طرح متناسب سازی حقوق از سال گذشته اجرا شده و افزایش حقوق برای هیچ بازنشسته ای در سال جاری از پنجاه درصد کمتر نبوده است.

 

کد خبر 1051346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha