ضرورت اشاعه اهمیت ایمنی و حمل و نقل در جاده ها

میرشاهی به ضرورت اشاعه اهمیت ایمنی و حمل و نقل در جاده ها اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل به نصب برچسب های ایمنی بر بدنه کمباین ها و دیگر ادوات کشاورزی اقدام شد.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «ایوب میرشاهی» ظهر امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تقویم ملی هفتم اردیبهشت به عنوان روز ایمنی و حمل و نقل نامگذاری شده و سالانه افراد زیادی به دلیل عدم توجه به مسائل ایمنی و ترافیکی در جاده ها جان می بازند و در این راستا به مناسبت این روز تلاش خواهیم کرد که بتوانیم اهمیت ایمنی و حمل و نقل جاده ای را بیان کنیم.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: با نصب بنر بر  پل های هوایی جاده های استان، پایانه های مسافر بری و مراکز معاینه فنی این روز را گرامی خواهیم داشت.

 

میرشاهی یادآور شد: به صورت ویدئو کنفراس در خصوص چگونگی حمل و نقل و ایمنی رها جلسه ای با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد و امیدواریم با این اقدامات بتوانیم شاهد کاهش تلفات جاده ای و افزایش ایمنی جاده ها باشیم.

 

وی افزود: در سطح شهرستان های استان به نصب برچسب های ایمنی بر بدنه کمباین ها و دیگر ادوات کشاورزی به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل  اقدام شد.

 

کد خبر 1051350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha