توزیع ۶۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان آران و بیدگل

مسئول گروه فرهنگی جهادی «سه شنبه های مهدوی» شهرستان آران و بیدگل از توزیع ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۲ میلیون ریال در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

مرتضی فرهمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت کریم اهل بین امام حسن مجتبی(ع) ۶۰ بسته معیشتی از سوی گروه فرهنگی جهادی سه شنبه های مهدوی در بین نیازمندان آران و بیدگل توزیع شد.

 

مسئول گروه فرهنگی جهادی سه شنبه های مهدوی آران و بیدگل افزود:  این بسته ها به همت جوانان این گروه با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی مسجد بقیه الله الاعظم(ع) ، پایگاه بسیج بقیه الله و قرارگاه سلامت این مسجد تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

فرهمند افزود: این بسته ها شامل گوشت قرمز و ادعیه و محصولات فرهنگی است و در مجموع برای اجرای این طرح ۷۲ میلیون ریال از سوی مردم و خیّران هزینه شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: گروه فرهنگی جهادی سه شنبه های مهدوی همزمان با میلاد خجسته امام علی(ع) هم ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد.

 

گروه فرهنگی جهادی سه شنبه های مهدوی آران و بیدگل یک موسسه مردم نهاد هدفمند است که با اتکا به کمک های خیر و خداپسندانه مردمی به نیازمندان و محرومان جامعه کمک می کند. اقدامات این گروه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مرحله نخست در حوزه فرهنگی و معیشتی و سپس در زمینه های پوشش کمک تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند است.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۶ کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است./

کد خبر 1051363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha