۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۸ میلیون تومان میان محرومان تهیه و توزیع شد

خسروجردی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی به عنوان یکی از شاخص های فعالیت کانون فرهنگی هنری مسجد گفت: ۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۸ میلیون تومان میان محرومان تهیه و توزیع شد.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های محرومیت زدایی در محله منطقه رجایی شهر کرج گفت: به منظور خدمت رسانی به محرومان منطقه برنامه ریزی های هدفمندی در جهت رزمایش مواسات و همدلی انجام شده است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: محرومیت زدایی از جمله شاخص های فعالیت کانون های فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج با همراهی و هدایت امام مسجد است. 

 

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۷۰ بسته معیشتی بیان کرد: با اهتمام امام مسجد و همراهی و مساعدت نیکوکاران ۷۰ بسته معیشتی با هدف توزیع میان نیازمندان تهیه شد. 

 

خسروجردی ادامه داد: به منظور حضور مردم مومن و نمازگزار در شب های قدر نیز تدابیری اتخاذ شده است که با تمام رعایت قوانین و مقررات بهداشتی این مناسک اجرا شود. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با شهرداری منطقه هفت، ضدعفونی اصولی مسجد در سطح کلی در دستور کار قرار گرفته است. 

 

خسروجردی بیان کرد: به مناسبت شب های قدر حجت الاسلام پورموسی، حجت الاسلام میلانی نژاد و حجت الاسلام ابوالقاسمی در شب های قدر در مسجد جامع رجایی شهر کرج سخنرانی دارند و مراسم از ساعت ۲۳ آغاز می شود.

 

 

کد خبر 1051552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha