توزیع بیش از ۲۵۰بسته معیشتی به همت اداره اوقاف نکا

حجت الاسلام دارابی از اجرای رزمایش"ضیافت همدلی" در نکا خبر داد و گفت: با اجرای این طرح توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اجرایی شد.

حجت الاسلام «حسن دارابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با اجرای رزمایش"ضیافت همدلی"به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفته و از محل عواید موقوفات و کمکهای خیران 250 بسته معیشتی بین نیازمندان نکا اهدا شد.

رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان نکا افزود:توزیع بستههای معیشتی هر ساله در ماه مبارک رمضان انجام میشد،اما امسال قویتر و در کنار نهادهایی انقلابی انجام شد.

 

وی هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیبپذیر جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی، ترویج روحیه مواسات و برابری دانست و افزود :این رزمایش از محل عواید موقوفات،جلب مشارکت خیرین، بازاریان و افراد دارای توان مالی و جلب مشارکتهای مردمی در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

حجت الاسلام دارابی از اجرای رزمایش"ضیافت همدلی" در نکا خبر داد و گفت: با اجرای این طرح توزیع 250 بسته معیشتی بین نیازمندان اجرایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا یادآور شد: ارزش هر بسته معیشتی 500 هزار تومان است و با شناسایی افراد کم برخوردار و نیازمند، این بسته ها با حضور مسئولان در بین این افراد توزیع شد.

کد خبر 1051637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha