توزیع ۷۰ سبد کالا از محل عواید موقوفه گلوگاه در بین نیازمندان

رضایی از توزیع ۷۰ سبد کالا از محل عواید موقوفه گلوگاه در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این سبدهای کالا از محل عواید موقوفه کربلایی معصومه در بین نیازمندان توزیع شد.

«مجید رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هرساله و همزمان با ماه رمضان ، اوقاف برنامه افطاردهی از محل عواید موقوفات مازندران را برگزار می کرد؛ اما امسال با توجه به فرامین رهبری کمک مومنانه رقم خورده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: رزمایش مواسات و کمک مومنانه که براساس فرامین رهبری در کشور انجام می شود اتفاق خوبی است که مردم و خیران به کمک محرومان شتافتند و اوقاف هم تلاش دارد تا در راستای خدمات رسانی تلاش مستمر انجام دهد.

وی با اعلام اینکه اوقاف از جمله نهادهای همیشه پیشگام در عرصه کمک به نیازمندان است؛ خاطر ناشن کرد: این بار نیز در ماه رمضان، اوقاف با ضیافت همدلی به کمک نیازمندان شتافته است .

 

رضایی از توزیع 70 سبد کالا از محل عواید موقوفه گلوگاه در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این سبدهای کالا از محل عواید موقوفه کربلایی معصومه در قالب طرح ضیافت همدلی در بین نیازمندان توزیع شد.

رییس اداره اوقاف گلوگاه افزود: تهیه سید کالا از محل عواید موقوفه کربلایی معصومه گلوگاه شامل 70 سبد به ارزش  150 میلیون ریال بوده است.

 

وی هدف از اجرای طرح ضیافت همدلی به همت اوقاف را تقویت بعد اجتماعی موقوفات، ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی و مساوات، فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان اعلام کرد.

رضایی یادآور شد: با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها در برگزاری مراسم در مساجد و بقاع در آمد حاصل از موقوفه کربلایی معصومه گلوگاه که به نیت عزاداری بوده جهت تهیه سبد کالا اقدام شد.

کد خبر 1051665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha