مراسم شب های قدر در سه مسجد شیروان برگزار می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: مراسم شب های قدر در سه مسجد شیروان برگزار می شود.

«حجت الاسلام محمود عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: مراسم شب های قدر در سه مسجد شیروان برگزار می شود که مراسم محوری در مصلی نمازجمعه برگزار خواهد شد.

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: به دلیل شرایط کرونا و پیشگیری جهت این ویروس، این مراسم با ظرفیت کمی از مردم برگزار خواهد شد که در هر مسجد شهری تعداد محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز مشغول به مناجات شوند.

 

 

حجت الاسلام عزیزی عنوان کرد: این مراسم به مدت دو ساعت با سخنرانی امام جمعه، برنامه مناجات خوانی و قرآن بر سر گرفتن برگزار خواهد شد که ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین مردم توزیع خواهد شد.

 

 

وی به شرایط خاص کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: برای عبور از این بحران نیاز است که همه ما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و با استفاده مستمر از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مراقب سلامت خود و دیگران باشیم.

 

 

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز مراسم معنوی و دینی شب های قدر با حضور مردم در مصلی نمازجمعه و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: شهرستان شیروان ۲۲۰ مسجد شهری و روستایی دارد که از این تعداد ۲۰ مسجد در شهر و مابقی در روستاها است.

 

 

 

کد خبر 1051669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha