تمدید یک هفته ای ارسال آثار به جشنواره ملی «خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز»

نصیری شیرازی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز» که با هدف بزرگداشت استاد «میرزا احمد نی ریزی» برگزار می شود یک هفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد نصیری شیرازی»، امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «خوشنویسی آیات» خبر داد و به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: مهلت ارسال تصویر آثار به این جشنواره ملی به مدت یک هفته تمدید شده است.

مدیر اجرایی جشنواره ملی «خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز» افزود: لازم است تا هنرمندان جدول روی سایت را به طور کامل تکمیل و به همراه تصویر آثار به آدرس جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی «خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز» با هدف بزرگداشت استاد بزرگ قرآن نویسی، «میرزا احمد نی ریزی» برگزار می شود که از سری جشنواره‌ای آیات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن خوشنویسان ایران، شعبه شیراز برگزار خواهد شد.

نصیری شیرازی اعلام کرد: قالب‌ های جشنواره شامل ثلث و نسخ است و اعاطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به نشانی fars.farhang.gov.ir به انجام می‌ رسد.

وی تاکید کرد: آثار ارسالی باید حداکثر سه اثر در هر بخش بوده و و فایل آثار  با فرمت jpg با حجم تقریبی یک مگابایت باشد و فایل‌های دیجیتالی که فاقد کیفیت باشند در مرحله انتخاب بررسی نخواهند شد.

خاطر نشان می شود، «میرزا احمد نی ریزی» بزرگترین قرآن نویس تاریخ شیعه و اهل نی ‌ریز استان فارس بود که بیش از ۵۰ سال توفیق کتابت مصحف شریف را داشت.

کد خبر 1051728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha