کرونا ۴ قربانی دیگر از خراسان جنوبی گرفت/ تست ۱۲۴ نفر مثبت شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته، چهار بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی زاده» امروز (۸ اردیبهشت) در گفتگو با رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۲ هزار و ۵۳۴ آزمایش در خراسان‌ جنوبی انجام شده که از این تعداد ۳۳ هزار و ۱۹۱مورد منفی و ۱۹ هزار و ۳۴۳ آزمایش مثبت بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌ کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۷ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۲۴ مورد مثبت بوده است.

 

مهدی‌زاده با بیان اینکه از موارد مثبت ۳۱ بیمار بستری و ۹۳ مورد سرپایی بوده است، ادامه‌داد: در حال حاضر ۳۰۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۱۹۶ نفر به کرونا اثبات شده است.

 

وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس، ۵۵ بیمار مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۰ نفر طبس، پنج نفر درمیان، چهار نفر فردوس، چهار نفر سرایان، ۲۵ نفر قائنات، چهار نفر سربیشه، یک نفر بشرویه، ۲ نفر شهرستان نهبندان، ۶ نفر شهرستان خوسف و  هشتنفر نیز مربوط به شهرستان زیرکوه بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در حال حاضر ۲۹ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال هفت نفر از آنها وخیم است.

 

وی از فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: مجموع کل فوتی های ناشی از ویروس در خراسان جنوبی به ۸۱۹ نفر رسیده است.‌

کد خبر 1051802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha