دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مبلغین ایرانشهر

رئیس ادارۀ آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مبلغین شهرایرانشهر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

«حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان با حضور و ارائه حجت الاسلام سید محمد جواد سجادی از اساتید و مربیان دوره های کودک و نوجوان اعزامی از شهر مقدس قم ویژه مبلغین و منتخب شهر ایرانشهر در حال برگزاری است.


رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق اظهار داشت: در این دوره آموزشی به مباحثی از قبیل: فنون کلاسداری، روش اجرای برنامه، مسابقات فرهنگی، ادبیات ، داستان و کاغذ و برش پرداخته می شود.

 

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی رابالا بردن سطح آگاهی طلاب علاقمند به این رشته دانست و افزود: با توجه به هجمه های دشمنان در میان قشر کودک و نوجوان لازم است مربیانی متدین در این راستا آموزش ببینند و با بالا بردن سطح آگاهی و همچنین برگزاری دوره های مفید برای کودکان و نوجوانان بتوانند از هجمه دشمنان بکاهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی مبلغین را سرمایه های اصلی دفتر تبلیغات اسلامی دانست و بیان داشت: مبلغین سرمایه اصلی دفتر تبلیغات اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با مسلح کردن این افراد به مهارت های فرهنگی، تحولی را در جامعه به وجود بیاوریم.
رئیس آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق در پایان یادآور شد: دوره‌‌های تربیت مربی کودک و نوجوان در این شعبه دارای امتیازات ویژه از جمله اعطای گواهینامه معتبر پایان دوره، بهره‌مندی از حضور اساتید مجرب و اعزام فراگیران ممتاز جهت آموزش به ادارات آموزش و پرورش می باشد.

کد خبر 1051816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha