ضرورت مطالبه گری انتخاباتی/ دولت باید امین مردم باشد

حسینی با تاکید بر ضرورت مطالبه گری انتخاباتی خواستار انتخاب کسی در راس قوه مجریه شد که متعهد، انقلابی و کار آمد باشد و با روحیه جهاد بتواند به دنبال کار مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، نشست مجازی اصحاب رسانه استان گیلان عصر امروز(چهارشنبه،  ۸ اردیبهشت) با موضوع مطالبه گری انتخاباتی (معیارهای انتخاب اصلح) به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزار شد.

 



«سید محمدحسینی» مهمان این نشست مجازی با اشاره به سابقه افراد نفوذی در طول تاریخ، بر حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: دشمنان جمهوری اسلامی نمی خواهند این نظام به کار خود ادامه دهد و از این رو می خواهند با کارشکنی و کم رنگ کردن انتخابات به ملت فشار بیاورند.

 



وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی حق و عدالت را با منافع عده‌ای ناسازگار دانست عنوان کرد: عده‌ای با گرا دادن به دشمن در سال ۸۸ موجب تحریم کشور شدند و حالا اگر مردم استقبالی در انتخابات پیش رو نداشته باشند بیشتر ضرر می کنند چون آنها فشار حداکثری خود را ادامه می‌دهند.

 



دبیر کل کانون دانشگاه های ایران اسلامی با تشویق برای مشارکت حداکثری گفت: مردم ناراحتند زیرا در هشت سال گذشته نه تنها دولت هیچ کدام از وعده های خود را محقق نکرد بلکه سرمایه های مردم را نیز از بین برد.


 
وی خواستار انتخاب کسی در راس قوه مجریه شد که متعهد، انقلابی و کار آمد باشد و با روحیه جهاد بتواند به دنبال کار مردم باشد.

 

حسینی در ادامه جریان اصلی در کشور را دست ۲ گروه اصولگرا و اصلاح طلب دانست و گفت: فایل صوتی ظریف با هدف کسب آبرو برای برجام منتشر شد تا همچنان همراهی مردم با دولت را داشته باشند.

 



وی با بیان اینکه دولت باید امین مردم باشد گفت: ۱۵ چهره انقلابی در انتخابات ثبت نام کرده اند و در دولت نهم و دهم نشان دادند که مرد میدان و کار هستند.

 



حسینی با استناد به فرمایش امام(ره) که نباید این انقلاب دست نامحرمان بیفتد، افزود: کسی که خودش اهل ریخت و پاش باشد، نمی‌تواند با مفسدان اقتصادی برخورد کند از این رو ما باید افراد ساده زیست که اشرافی نیستند را انتخاب کنیم.

 


وی به مدیریت و قاطعیت رییسی در قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: محبوبیت وی بخاطر این است که از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کرده و موجب احیای کارخانه های زیادی شده است.

 



حسینی تاکید کرد: ما باید مراقب همه تحریکات دشمن باشیم چرا که اگر خواسته آنها محقق نشود ممکن است کشور را مانند سال ۸۸ به آشوب بکشند.

 



وی با اشاره به اینکه یک سری از علما، دانشگاهیان و اقشار مختلف به جمع بندی برای ورود آیت الله «رییسی» به عرصه انتخابات رسیده اند، گفت: برای رای حداکثری و پیروزی در انتخابات نیاز است که رییسی وارد شود.

 



حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری ورود سپاه به انتخابات را منع کرده اند خاطرنشان کرد: شایعاتی در مورد تخلفات «سعید محمد» گفته می شود اما سپاه از کاندیداتوری حمایت نمی‌کند از این رو نباید چهره های انقلابی را تخریب کرد.

کد خبر 1051830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha