تجلی  کرامت و مهربانی  خیران ملایری  در میلاد کریم اهل بیت با توزیع صدها بسته معیشتی در بین نیازمندان

حسینی گفت: در ماه مبارک رمضان ۴ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند و جامعه هدف شهرستان ملایر توزیع می شود که ۷۰۰ بسته در میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر امسال نیز در دومین سال از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان  تجلی کرامت و مهربان و نوعدوستی به بار نشست و همزمان با فرخنده میلاد کریم اهل بیتحضرت امام حسن مجتبی(ع)   صدها بسته معیشتی با همکاری خیران و نیکوکاران توسط موسسات خیریه، هیات های مذهبی، سپاه و بسیج و.. در بین نیازمندان توزیع شد.

« سیدجواد حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: سپاه با کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و اقشار مختلف مردم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و خانواده‌های نیازمند،  تشکیل گروه‌های جهادی در حوزه‌های  مختلف و... پیشتاز بوده است.

فرمانده  سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در راستای اجرای رزمایش کمکهای مومنانه سپاه و بسیج در ملایر برای دومین سال در ماه مبارک رمضان امسال نیز   4  هزار  بسته معیشتی در قالب این طرح  در  بین  خانواده های  نیازمند  توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: توزیع این بسته‌ها طی سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن  دوم اردیبهشت ماه  همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران ، مرحله دوم کمک‌های مومنانه همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و آخرین مرحله  طرح  کمکهای مومنانه در ماه رمضان نیز همزمان با عید سعید فطر انجام خواهد شد.

حسینی گفت: دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ملایر، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در حال اجرا است که  دراین مرحله ۷۰۰ بسته معیشتی،ذبح  ۳رأس گوسفند و بسته بندی گوشت ، ۳۰۰ بسته غذای گرم وگوشت بین نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته سپاه ناحیه ملایر و بسیج شهرستان از ابتدای شیوع کرونا اشاره  کرد و افزود: از پایان سال 98 تا کنون  ۵۰ هزار بسته معیشتی  در بین خانواده‌های نیازمند  توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر یادآور شد:  توزیع  ۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۶۰ هزار پک بهداشتی، ۴ هزار دست لباس و 150 راس گوسفند  برای ذبح با توزیع گوشت در بین خانواده‌های نیازمند ، تهییه  ،۵ هزار پک لوازم‌التحریرو 200 دستگاه تبلت برای دانش آموزلن نیازمند و مناطق محروم از دیگر اقدامات سپاه و بسیج ناحیه ملایر طی  یک سال گذشته بوده است.

 

 توزیع 400 بسته حمایتی غذایی در بین خانواده های جامعه هدف شهرستان ملایر

«سمانه جلیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: که از سال ۹۲ به‌صورت هیئتی اداره و از اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ با دو مجوز از کمیته امداد امام(ره) و اداره ورزش و جوانان به‌صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده است.

مدیر مؤسسه خیریه محمد رسول‌الله(ص) افزود: به همت موسسه خیریه محمد رسول الله (ص) و همکاری خیرین خیر اندیش این موسسه و اداره ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) 400 بسته حمایتی غذایی به ارزش هر بسته هفت میلیون ریال در بین خانواده های جامعه هدف شهرستان ملایر   توزیع شد .

مدیر مؤسسه خیریه محمد رسول‌الله(ص)  افزود: این موسسه  از ابتدای سال جاری به مناسبت های  اعیاد بزرگ شعبانیه , هفته جوان و ماه مبارک رمضان تا کنون با توزیع بیش ازیک هزارو 500 پرس غذای گرم را در بین نیازمندان شهرستان داشته است.

وی گفت: توزیع یک هزار 100 بسته حمایتی غذایی ونیز ذبح هشت راس گوسفند و توزیع آن در بین این خانواده ها بار دیگر ایثار و گذشت و فداکاری را  در سنگر کمک و امداد رسانی به همنوع خود را  معنا کرد که خود حرکتی بزرگ در محروم زدایی است.

 

توزیع یکصد بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند ملایر توسط هیات حضرت خدیجه (س)و  هیات خواهران  پیروان عترت  رزمندگان اسلام ملایر

«منیره روزبهانی»  نیز درگفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  در سالروز میلاد با برکت امام حسن مجتبی(ع) یکصد بسته معیشتی از سوی هیات خواهران عترت رزمندگان اسلام ملایر و هیات حضرت خدیجه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که  مبلغ هزینه شده برای این تعداد بسته را  20 میلیون تومان بوده است.

مسئول هیات  خواهران پیروان عترت رزمندگان اسلام ملایر و هیات حضرت خدیجه (س)  افزود:  در  ماه رمضان نیز دو عدد گوسفند ذبح شد که گوشت گرم بسته بندی و با بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه  سال گذشته نیز  در راستای  طرح مهر مهدوی و علی یاوری با هدف دستگیری از نیازمندان و خانواده های کم در آمد در ماه رمضان حدود 400 بسته معیشتی  در بین خانواده های نیازمند توزیع شد افزود: همه کمکها از سوی خیران و اعضای هیات و   این هیات ها علاوه بر این  طرح در ماه مبارک رمضان برنامه های دیگری نیز دارند.

علاوه بر این کمکها در هیات‌های مذهبی ، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و مراکز نیکوکاری نیز کمکهای دیگری نیز در قالب بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند در ماه رمضان توزیع شده که این کمکها تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

کد خبر 1051923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha