تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات باید عادلانه و نه سلیقه ای باشد

استاندار کرمان گفت: در جریان روند تایید صلاحیت ها شائبه برخورد سلیقه ای و سیاسی در بین فرمانداران و گروه ها وجوددارد که امیدواریم در بازبینی عادلانه رفتار شود‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، پنجشنبه(۹ اردیبهشت) در نشست ستاد انتخابات استان و ارتباط ویدیوکنفرانس با فرمانداران گفت: در جریان روند تایید صلاحیت ها شائبه برخورد سلیقه ای و سیاسی در بین فرمانداران و گروه ها وجوددارد که امیدواریم در بازبینی عادلانه رفتار شود‌.

 



استاندار کرمان با بیان اینکه گرایش های سیاسی در کشور یک واقعیت است؛ افزود: اما آنجایی که در مواجهه با سوابق یکسان، برخورد مساوی نمی شود و یا در رقابت لیستی که باعث مشارکت می شود وقتی کاندیدایی نماند، این شائبه تقویت می شود.

 



وی کمیته های فناوری و ارتباطات را از موارد مهم در انتخابات برشمرد و گفت: آفلاین بودن بیش از  ۲۰۰ شعبه سیار پذیرفته نیست زیرا حتی یک شعبه هم نباید اینگونه باشد.

 



زینی وند اظهار کرد: فرآیند انتخابات ربطی به اینترنت ندارد زیرا در بستر اپراتورهای داخلی انجام می شود‌.

 

وی در پایان ضمن توصیه به اعضای ستاد انتخابات در خصوص مراقبت نسبت به تخلیه تلفنی گفت: همه شعب و اعضای هیئت اجرایی باید دقیق دیده شده و نیروهای کلیدی را با توجه به کرونا رزرو ببینید تا روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

کد خبر 1051973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha