آثار برگزیده کارگاه‌های هنری مشق نور در رشت اکران می شود

احمدی با تشریح برنامه های گرامیداشت روز قدس شهرداری رشت از اکران آثار برگزیده کارگاه‌های هنری مشق نور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید محمد احمدی»  امروز(پنج‌شنبه، ۹ اردیبهشت) در نشست بزرگداشت روز جهانی قدس با بیان اینکه شهرداری رشت برای روز جهانی قدس برنامه‌های بسیار متنوعی را تدارک دیده است، شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و گفت: با وجود تمام محدودیت‌های قطع زنجیره شیوع کرونا،باید نسبت به برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس و حقانیت ملت مظلوم فلسطین اقدام کنیم.

 

شهردار رشت با اشاره به فضاسازی‌های گسترده محیطی برای پاسداشت روز جهانی قدس از برگزاری جشنواره شعر قدس با همت شهرداری رشت خبر داد و افزود: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و اکران آثار برگزیده کارگاه‌های هنری مشق نور از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده شهرداری رشت برای روز جهانی قدس است.

 

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌هایی که انجام شده برنامه زنده صوتی به مناسبت روز جهانی قدس در پیاده راه فرهنگی شهر رشت اجرا می‌شود.

 

احمدی یادآور شد: اکران تولیدات فرهنگی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، موشن گرافی و پخش کلیپ‌ از دیگر برنامه‌هایی است که شهرداری رشت برای روز جهانی قدس تدارک دیده است.

 

شهردار رشت با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و خنثی سازی توطئه دشمنان اذعان کرد: در سال ۵۸ حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

 

وی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های روز قدس در واقع لبیک به ندای الهی امام(ره) است خاطرنشان ساخت: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان، سرزمین فلسطین و مردمانش هرگز از ذهن و اندیشه مسلمانان جهان محو نمی‌شود.

کد خبر 1052017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha