اجرای طرح «همای رحمت» با توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی میان نیازمندان جهرم

جعفرنژاد از اجرای اولین مرحله طرح «همای رحمت» در جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم با توزیع ۳۰۰ بسته غذایی بین اقشار نیازمند خبر داد.

«رامین جعفرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح ملی «همای رحمت» همزمان با آغاز ماه رمضان و در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار شناسایی شده توسط جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم افزود: این طرح با همت و مشارکت داوطلبین و بهره‌گیری از توان خیرین و کمک‌های عام المنفعه نیکوکاران اجرایی می‌شود و در مرحله نخست تعداد ۳۰۰سبد غذایی به ارزش هر سبد ۷۵ میلیون ریال با حفظ کرامات انسانی بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع شد.

 

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ انفاق و ارزش‌های انسان دوستانه به تأسی از تعالیم الهی در راستای کمک به نیازمندان به ویژه خانواده‌های متضرر از کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت خانه‌های هلال در روستاها، در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی است.

 

جعفرنژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر و تعطیلی مراکز کسب و کار و کاهش فعالیت‌ها به دلیل شیوع کرونا افزود: جمعیت هلال‌احمر به منظور رفع بخشی از مشکلات معیشتی خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و دستگیری از اقشار کم توان، بسته‌های معیشتی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه اولین مرحله طرح «همای رحمت» به همت خیرین و نیکوکاران جهرم و با همکاری گروه اتحاد و توسعه شهرستان، به اجرا در آمده است، از حامیان اجرای این طرح قدردانی کرد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم با اشاره به اقلام بسته های غذایی در این طرح، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح اقلامی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه و گوشت به ارزش کلی ۷۵ میلیون تومان تهیه و توسط داوطلبان در بین اقشار نیازمند توزیع شد. 

 

وی اظهار کرد: همچنین پیش از این تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی توسط «خانه هلال»، موسسه خیریه «حضرت ابوالفضل» و «خانه هلال سادات» تهیه و بین محرومان توزیع شده است.

 

جعفرنژاد در پایان گفت: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم به همت مردم نوع‌دوست این شهرستان حامی نیازمندان بوده و مایه خشنودی خداوند باشیم. 

 

کد خبر 1052025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha