اتحاد و انسجام در شرایط کنونی کشور یک ضرورت است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اتحاد و انسجام در شرایط کنونی کشور یک ضرورت است، گفت: ما مامور به اتحاد و انسجام برای انجام ماموریت های محوله دینی، ملی و انقلابی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(9اردیبهشت) در نشست با روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت استان مازندران اظهار کرد: همه وظیفه داریم در جهت مشارکت حداکثری که دغدغه اول رهبری معظم انقلاب است تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با تاکید بر پرهیز از اختلاف افکنی، افزود: ما مامور به اتحاد و انسجام برای انجام ماموریت های محوله دینی، ملی و انقلابی هستیم.

 

وی با بیان اینکه امروز تفرقه و تشتت برای کشور یک سم مهلک است، خاطرنشان شد: هر کدام از ما وظیفه داریم در جهت تقویت جریان انقلاب تلاش نمائیم چرا که اتحاد و انسجام در شرایط کنونی کشور یک ضرورت است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: تمسک به ریسمان الهی و جمع شدن حول آن هم ما را از اختلافات دور می کند و هم باعث افزایش مشارکت بیشتر عمومی می شود چرا که اولین شرط برای قرار گرفتن در زیر بیرق الهی، ایمان و اخلاص است و وقتی اثرگذاران جامعه اهل اخلاص و ایمان باشند آنگاه اعتماد عمومی ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1052051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha