یک هفته بهاری در انتظار گلستانی ها/  پیش بینی کاهش دما، رعد و برق و وزش باد در گلستان

داداشی گفت: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و به صورت ناپایدار به مدت یک هفته در استان گلستان فعال خواهد بود.

«نوربخش داداشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شد و خوشبختانه این سامانه به صورت ناپایدار به مدت یک هفته در استان گلستان فعال خواهد بود.

 

مدیرکل هواشناسی استان گلستان  ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل بهار قرار داریم این سامانه تغییراتی را به وجود می آورد و برای مثال بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد را در استان شاهد خواهیم بود.

 

داداشی یادآور شد: از عصر امروز فعالیت این سامانه کمتر می شود ولی از روز شنبه (11 اردیبهشت) فعالیت این سامانه شکل منظم تری به خود می گیرد، به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه بارش ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

 

وی بابیان اینکه در ارتفاعات میزان بارندگی ها افزایش می یابد، افزود: امیدواریم بارش های منظمی در اکثر مناطق استان در ابتدای هفته آینده شاهد باشیم.

 

مدیرکل هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: فعالیت این سامانه همچنین با کاهش دما همراه است، امروز اطلاعیه هواشناسی در سطح نارنجی نیز صادر می کنیم چرا که در برخی نقاط  با فعالیت این سامانه شاهد آبگرفتگی خواهیم بود.

 

داداشی بابیان اینکه فعالیت این سامانه در برخی از مناطق مستعد به صورت تگرگ خواهد بود، ابراز داشت: با فعالیت این سامانه دما از 30 درجه سانتیگراد که روزهای گذشته شاهد آن بودیم کاهش می یابد و شاهد یک هفته بهاری در گلستان خواهیم بود.

کد خبر 1052058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha