تجهیز ۱۹۲ پایگاه مقاومت در مساجد  شهرستان رشت

قاسمی از تجهیز ۱۹۲ پایگاه مقاومت با بیش ازیک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در سطح مساجد شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیداکبر قاسمی» امروز ( پنج شنبه، ۹ اردیبهشت) در حاشیه تجهیز و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: تجهیز و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت از جمله برنامه های در دست اجرا است.

 



فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از تجهیز حدود ۱۹۲ پایگاه مقاومت در سطح مساجد شهرستان رشت خبر داد و گفت: برای این مرحله از طرح تجهیز و تقویت پایگاه های مقاومت بسیج به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه شده است.‌

 



قاسمی هدف از تجهیز پایگاه‌های مقاومت را احیای پایگاه‌ها در سطح مساجد دانست و بیان داشت: تقویت پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان رشت در ابعاد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از دیگر اهداف و برنامه های سپاه ناحیه مرکزی رشت است.

 


وی خاطرنشان ساخت: تقویت مسجد، پایگاه و همچنین پای کار بودن جوانان و استفاده جوانان از امکانات در سطح پایگاه‌ها از جمله اهداف مدنظر است.

 


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: اقلام فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، صندلی، بخاری، ویدیو پروژکشن، دوربین، پرینتر و تلویزیون از جمله تجهیزاتی است که در اختیار پایگاه ها قرار گرفته است.

 


قاسمی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اشاره و اظهار داشت: همه مردمی که زیر پرچم جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند بسیجی هستند بنابراین اقلام مذکور فقط برای استفاده بچه‌های بسیجی نیست بلکه هدف آن است که مساجد و پایگاه‌ها احیاء شوند و این اقلام برای استفاده عموم مردم منطقه است.

کد خبر 1052083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha