پرده برداری از تصاویر شهدا و علما به همت کانون زینبیه نکا

باقری از نصب و پرده برداری از تصاویر شهدا و علما و شهدای مدافع حرم به همت کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت: این کار با هدف نهادینه کردن ارزش های دفاع مقدس و شهدا در جامعه و در بین نسل جدید اجرایی شد .

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: به منظور پاسداشت شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و علمای گرانقدر و تجلیل از رشادت ها و دلاورمردی های این عزیزان، اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد زینبیه نکا در یک اقدام زیبا و درخور تمثال شهدای این مسجد را در کانون نصب کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا افزود: امروز دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است و تلاش ما برای نهادینه کردن ارزش های باید بیش از پیش باشد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در کانون‌ مسجد زینبیه نکا منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود و تلاش داریم تا از بستر فضای مجازی بیشتر از قبل استفاده شود.

 

به گفته باقری، نصب و پرده برداری از تصاویر شهدا و علما و شهد ای مدافع حرم به همت کانون زینبیه نکا اجرایی شد تا در ادامه راه شهدا و علما ثابت قدم باشیم.

 مدیر مسئول کانون زینبیه نکا یادآور شد: تداوم فعالیت های قرآنی و دینی ماه رمضان در بستر فضای مجازی از برنامه های مهمی است که با استفاده از توانجوانان انجام می شود تا همچون همیشه در اجرای برنامه های قرآنی و دینی رمضان ثابت قدم باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی، فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان وارد عمل شده‌اند اما ایستادگی ملت در برابر همۀ این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آنان را خنثی می‌کند و بچه مسجدی ها بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با برنامه های دشمنان در میدان حاضرند.

کد خبر 1052161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha