مردم روستاهای «امیر آباد» و «جنجال آباد» از راه مناسب بهره مند می شوند

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: با اجرای طرح آسفالت بخشی از دو محور روستایی امیر آباد و جنجال آباد، مردم این روستاها از راه مناسب بهره مند می شوند.

«جواد جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: برای هر دو محور، آسفالت دو کیلومتر آن پیش بینی شده که با انتخاب پیمانکار با توجه به برگزاری مناقصه، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج افزود: برای محور جنجال آباد، پنج میلیارد و امیر آباد، 6 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی طول محور امیر آباد را 14 کیلومتر عنوان کرد و افزود: دو کیلومتر آن پیش از این آسفالت شده و دو کیلومتر هم با انجام 90 درصدی ابینه فنی در دست اجراست.

 

جعفری گفت: از طول محور 9 کیلومتری جنجال آباد هم دو کیلومتر سال گذشته آسفالت شده و دو کیلومتر هم در دست اجراست و تکمیل طرح نیازمند تخصیص اعتبار است.

 

 وی افزود: شهرستان فاروج با 39.92 درصد برخورداری در شاخص راه روستایی در مقایسه با 43 درصدی میانگین استانی، از میانگین استانی پایین تر است.

 

جعفری گفت: در این شاخص هم از میانگین استانی و هم از متوسط 53 درصدی کشوری عقب تر هستیم.

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج با اشاره به اینکه 26 روستای بالای 20 خانوار شهرستان از راه آسفالت محرومند، افزود: طول این محورها 80 کیلومتر است.

 

وی گفت: علاوه بر 26 روستای بالای 20 خانوار، 9 روستای بالای 50 خانوار هم محروم از برخورداری از راه آسفالت هستند که طول مسیر این محورها 42 کیلومتر است.

 

کد خبر 1052262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha