ویژه برنامه «شب‌های بندگی» در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود

سوات‌پور گفت: همزمان با لیالی قدر، ویژه برنامه «شب‌های بندگی» در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود.

«حسین سوات‌پور» درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: احیای شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع) با عنوان «شب‌های بندگی» در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت ماسال افزود: این ویژه برنامه همراه با قرائت قرآن، مناجات امیرالمومنین(ع)، سخنرانی و قرآن به سر و دعای جوشن کبیر است که در شب‌های 11، 13 و 15 اردیبهشت ساعت 22 برگزار می‌شود.

 

وی سخنران این مراسم را حجت‌الاسلام سیدهادی صفوی عنوان کرد و گفت: کلیه مراسم‌های این مسجد با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و از مردم خواسته می‌شود که نکات بهداشتی اعلام شده را رعایت کنند و زیرانداز، سجاده، قرآن، مفاتیح، مُهر نماز، چادر نماز شخصی (مخصوص بانوان)، ماسک و دستکش به همراه داشته باشند.

 

سوات‌پور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های ماه مبارک رمضان، باز بودن درهای رحمت الهی به روی بندگان است، تصریح کرد: همه مقدرات بندگان خدا در طول یک سال آینده در شب قدر، شب خیر و برکت رقم می‌خورد.

 

وی به استقبال خوب هر ساله مردم از مراسم احیای شب‌های قدر اشاره و خاطرنشان کرد: این شب‌ها فرصتی مناسب برای رسیدن به مقام قرب الهی است.

 

کد خبر 1052313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha