مرحله استانی ششمین مهرواره فصلی عکس بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

کیانی از برگزاری مرحله استانی ششمین مهرواره فصلی عکس، ویژه بهار ۱۴۰۰ با سه موضوع «نیایش، رمضان در شهر من و بهار در شهر من» در خوزستان خبر داد.

«وحید کیانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، مرحله استانی ششمین مهرواره فصلی عکس ویژه بهار ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: این رویداد هنر‌ی ویژه کودکان و نوجوانان رده سنی نونگاه (+۱۲ سال)، نوجوان (+۱۵سال)، اعضای ارشد (۱8 تا ۲۲ سال) و همچنین بزرگسالان (مربیان و کارشناسان کانون) برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قطعات عکس خود را با محوریت موضوعات «نیایش، رمضان در شهر من و بهار در شهر من» به نشانی دبیرخانه این مهرواره واقع در اهواز، امانیه، پیچ استادیوم، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: همچنین عکس‌ها می‌توانند به وسیله تلفن همراه یا دوربین عکاسی، به صورت رنگی یا سیاه و سفید، با کیفیت مناسب و در فرمت jpg، به صورت فایل به شماره ۰۹۱۶۹۰۹۳۳۱۰ ارسال شوند.

 

کیانی خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این مهرواره ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شده و از هر شرکت‌کننده حداکثر ۱۰ اثر پذیرفته می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه فایل عکس‌ها باید حاوی مشخصات کامل فردی، نشانی کامل پستی و شماره تلفن همراه باشد یاد آور شد: پس از داوری و اعلام نتایج از برگزیدگان این رویداد هنری تجلیل خواهد شد.

 

کد خبر 1052327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha