اعزام گروه متبرع فنی تاسیسات برودتی از خوزستان به کربلای معلی

حجت‌الاسلام موسوی گفت: پیرو درخواست ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در کربلا یک گروه پنج نفره فنی تاسیسات برودتی به صورت متبرع از استان خوزستان برای تعمیرات و سرویس دستگاه‌های برودتی مجمع فاطمه‌الزهرا (س) کربلا اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمود موسوی» امروز (شنبه 11 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو درخواست ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در کربلا یک گروه پنج نفره فنی تاسیسات برودتی به صورت متبرع از استان خوزستان برای تعمیرات و سرویس دستگاه‌های برودتی مجمع فاطمه‌الزهرا (س) کربلا اعزام شدند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان افزود: این گروه پنج نفره محب اهل بیت (ع) از میان استادکاران ماهر تاسیساتی به صورت داوطلبانه و تبرعی برای سرویس و تعمیرات تجهیزات برودتی مربوط به ابنیه حرم اعزام شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: این ستاد علاوه بر مشارکت در بازسازی و توسعه سایر عتبات مقدسه به عنوان معین طرح توسعه حرم حسینی مزین به صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلا تعیین شده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: تاکنون از طرف خیرین و محبان اهل بیت (ع) استقبال خوبی برای مشارکت در طرح توسعه حرم حسینی مزین به صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) به عمل آمده است.

 

وی با بیان اینکه مردم خوزستان همواره پشتیبان طرح‌های توسعه حرم‌های مطهر در عراق و سوریه بوده‌اند و این بار در طرح توسعه حرم حسینی مزین به صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) که هم اکنون با پیشرفت خوبی در حال انجام است، فعالانه مشارکت دارند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ابراز کرد: طرح توسعه حرم حسینی مزین به نام مبارک عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) است که در اربعین امسال برای رفاه و آسایش زائران امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) بخشی از آن آماده بهره‌برداری می شود.

 

کد خبر 1052342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha