ویژه برنامه های کانون‌های مساجد در شب‌های قدر به صورت مجازی برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با عنوان «وصال یار» در شب های قدر به صورت مجازی برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با عنوان «وصال یار» در شب های قدر به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این آئین با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری فعالان کانون های مساجد استان خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این ویژه برنامه روزهای 18، 20 و 21 ماه مبارک رمضان از ساعت 10 شب با حضور قاریان، سخنرانان و مداحان برجسته استان برگزار خواهد شد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: این تدبیر به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مراسم های شب های قدر است و امیدواریم بتوانیم گامی مهم در راستای کمک به جامعه کادر درمان در این شب های عزیز برداشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند از طریق پیج اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/bakhish98?r=namtag مراجعه کنند و از برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی در این شب های عزیز بهره مند شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: با دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال در این شب های عزیز و زمزمه دعای فرج امیدواریم زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

 

کد خبر 1052380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha