شب های قدر پرفضیلت ترین شب ها است/ شبکه رابطین کانون های مساجد پیشتازان فرهنگی هستند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت شب های قدر و فضلیت آن گفت: ایام ماه مبارک رمضان از ایام خاص الهی است به ویژه شب های قدر که از حیث فضیلت برترین شب ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» در نشست هفتگی اداری که شنبه ۱۱ اردیبهشت در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: شبکه رابطین کانون های مساجد پیشتازان فرهنگی هستند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: ایام ماه مبارک و شب های قدر را پیش رو داریم که فضیلت آن بسیار زیاد است و جای آن دارد که از لحظه لحظه های آن نهایت استفاده را در نظر داشته باشیم. 

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: محرومیت زدایی در قالب برپایی رزمایش مواسات و همدلی از جمله اقدامات صورت گرفته با اهتمام کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است که برای این منظور همواره پیشگام و پیش قدم بوده اند. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه کارشناسان به روند اجرایی طرح بهارانه فهما بیان کرد: طرح بهارانه فهما از جمله طرح های اثرگذار و شاخص هستند که با توجه به اهمیت آن و ثبت ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد می توان شاهد میزان ظرفیت های اجرایی در شرایط خاص کرونایی بود. 

 

وی اظهار کرد: از جمله اقدامات خوب و موثری که در هفته گذشته با اهتمام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و رابطان آن انجام شد بحث توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم میان کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: پیگیری طرح بهارانه فهما از جمله برنامه های کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است که در راستای آن رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد سهم شاخص و ویژه ای دارند.

 

 

کد خبر 1052386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha