پیکر مربی و قاری قرآن کریم فارس، عصر امروز چهره در نقاب خاک می کشد

پیکر مرحوم «حسین زاده»، مربی و قاری قرآن کریم استان فارس، عصر امروز در منطقه «درگز» استان خراسان رضوی چهره در نقاب خاک می کشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدصادق مهرابی»، امروز (شنبه 11 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال قاری و مربی قرآن کریم در فارس، گفت: خبر در گذشت مرحوم حاج «حیدرعلی حسین زاده»، ذاکر اهل بیت(ع) موجب تاثر شدید شبکه تبلیغی استان بخصوص جامعه قرآنی و تشکل های دینی و همکاران شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که این مصیبت را خدمت ستایشگران اهل بیت (ع) و همکاران، بخصوص خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم، در این شب های قدر علو درجات را برای آن سفر کرده از خداوند مسئلت دارم، تاکید کرد: همکار گرامی مرحوم حسین زاده از کارمندان رسمی این اداره کل با دارا بودن بیش از 29 سال و 9 ماه سابقه خدمت رسمی در آستانه بازنشستگی روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری بر اثر بیماری کرونا و در سن 53 سالگی بدرود حیات گفت.

وی تاکید کرد: وی علاوه بر فعالیت در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، سالیان متمادی از مداحان، ذاکرین اهل بیت (ع) و قاریان ممتاز استان بود که در حرم مطهر احمد بن موسی، شاهچراغ (ع) به مدیحه سرای خاندان عصمت و طهارت (ع) می پرداخت.

حجت الاسلام مهرابی گفت: مرحوم حسین زاده علاوه بر امور مذکور در آموزش مداحی و قرائت قرآن خصوصا در بین کودکان و نوجوانان فعالیت های بسیاری انجام داد، از جمله سمت های وی دبیر کانون مداحان استان، دبیر بنیاد «دعبل خزایی» فارس و داور مسابقات قرآنی بود.

وی با اشاره به اینکه پیکر وی برای خاکسپاری به زادگاهش منطقه «درگز» استان خراسان رضوی انتقال یافت، افزود: پیکر مربی و قاری قرآن کریم استان فارس، عصر امروز در منطقه مذکور چهره در نقاب خاک می کشد و عاشقان اهل بیت (ع) می توانند امشب برای وی نماز «وحشت» (لیله الدفن) بخوانند.

 

کد خبر 1052482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha