بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی به دست محرومان رسید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان گفت: بیش از ۸۰۰ بسته غذایی کمک معیشتی توسط بنیاد علوی،بسیج و کمیته امداد بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«سعید وطن دوست» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: دومین رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا رسید که بر اساس لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور حمایت و دستگیری از خانواده های نیازمند و افرادی که بر اثر ویروس کرونا متضرر شده اند، انجام شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان اظهارداشت: در این مرحله بیش از ۸۰۰ بسته غذایی کمک معیشتی توسط بنیاد علوی، بسیج و کمیته امداد بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد که ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

 

وطن دوست افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تعداد ۱۴ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی افزود: نیروهای سپاه پاسداران از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش موثری در کمک رسانی به مردم داشته اند و همواره در امر کمک رسانی به نیازمندان پیشگام بوده اند و در بحران های مختلف نیز نقش آفرینی موثری داشته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1052591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha