قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به مرز ۶۰۰ نفر نزدیک شد

یزدان پناه گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از هم استانی‌هایمان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و شمار مجموع قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۹۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر بر اثر ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی‌هایمان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و شمار مجموع قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۹۵ نفر رسید.

 

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۸۶ بیمار در بیمارستان‌ های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد، ۲۰۶ نفر مبتلای قطعی و ۳۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

یزدان پناه ادامه داد: از ۸۹۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه یاسوج، ۳۶ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین آن‌ها مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، چرام و باشت است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۹ هزار مورد گزارش شده است.

کد خبر 1052650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha