کلاس‌های آموزش قرآن کریم در سقز برگزار می‌شود

مصطفی سپهری گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم، خانه قرآن محمد رسول الله(ص) سقز برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مصطفی سپهری مسئول خانه قرآن محمد رسول الله(ص) سقز (12 اردیبهشت1400) در جریان بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز از خانه قرآن محمد رسول الله (ص) این شهرستان اظهار کرد:  این خانه  قرآنی زیر نظر اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و در طول سال فعالیت‌های قرآنی را انجام می‌دهد.

 

وی بیان کرد: به منظور تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی به ویژه میان نوجوانان این خانه قرآنی در نظر دارد در رشته‌های مختلف قرآن از جمله روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر کلاس‌های آموزشی برگزار کند.

 

حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این بازدید که به منظور ارزیابی فعالیت‌ها و با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان از خانه قرآن محمد رسول الله(ص)  شهرستان سقز انجام شد، با تشکر از مربی فعال این کلاس و قرآن آموزان حاضر در کلاس گفت: شما بهترین راه را در جهت زندگی بهتر همراه با موفقیت انتخاب کردید چرا که قرآن دستورات زندگی بهتر را تبیین کرده است.

 

وی یادآور شد: اگر قرآن را در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خود به کار ببندیم از همه خطرات محفوظ می مانیم به عبارت دیگر قرآن ما را از همه خطرات روزگار بیمه خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام رازیانی بیان داشت: بالاترین توفیق حافظان قرآن کریم انس گرفتن با کلام الهی است و اخلاق و منش این حافظان نشان از تاثیر فراوان قرآن بر آن ها دارد.

کد خبر 1052960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha