نیروهای حق التدریسی آبادان تا پایان سال جاری پیمانی می‌شوند

رمضانی کمبود نیروی انسانی را یکی از عوامل سخت تر شدن کار معلمان آبادانی خواند و گفت: نیروهای حق التدریسی تا پایان سال جاری پیمانی خواهند شد.

«حبیب الله رمضانی» عصر امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن روز بزرگداشت معلم و همچنین تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمومنین (ع)، با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی بیماری کرونا دچار مشکلاتی در تمام زمینه ها از جمله روند آموزشی شدیم اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم شیوه آموزش حضوری غیرممکن شده و تمامی مراحل آموزش دانش آموزان از طریق مجازی دنبال می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش در راستای تطبیق حوزه آموزشی با شرایط موجود و استعدادهای دانش آموزان، برنامه شاد را در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار داد.

 

وی از کمک پنج میلیارد ریالی فرهنگیان این شهرستان برای خرید گوشی های هوشمند و اهدا به دانش آموزان کم ‌بضاعت خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه در این راستا تفاهم نامه ای میان منطقه آزاد اروند و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسیده که به موجب آن اعتباری برای خرید 10 هزار تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان نیازمند اختصاص خواهد یافت.

 

رمضانی تصریح کرد: متاسفانه 28 درصد دانش آموزان آبادانی برای ادامه تحصیل نیازمند گوشی هوشمند هستند و از داشتن این وسیله بی بهره اند.

 

وی خواستار کمک دستگاه های دولتی برای خرید گوشی هوشمند و اهدا به دانش آموزان نیازمند این شهرستان شد و تاکید کرد: از منطقه آزاد، اداره بنادر، گمرک، پتروشیمی، پالایشگاه و خیرین دعوت می کنیم که برای خرید گوشی های هوشمند و اهدا به دانش آموزان کم بضاعت کمک کنند تا این دانش آموزان از تحصیل باز نمانند و تا حدودی از سختی کار معلمان هم کاسته شود.

 

مدیر آموزش و پرورش آبادان همچنین کمبود نیروی انسانی را یکی از عوامل سخت تر شدن کار معلمان آبادانی خواند و خاطرنشان کرد: نیروهای حق تدریسی تا پایان سال جاری پیمانی خواهند شد.

 

وی یاد آور شد: اگر واکسیناسیون عمومی انجام گیرد، در مهر ماه سال جاری شاهد تحصیل حضوری دانش آموزان در مدارس خواهیم بود.

 

کد خبر 1052991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha