ترویج فرهنگ نماز اولویت کار فرهنگی در تامین درمان اجتماعی ایلام است

رمضانی با بیان اینکه مدیریت تامین درمان استان ایلام در ابتدای سال جاری با ستاد اقامه نماز تفاهم نامه منعقد کرده است، گفت: در راستای تبیین و ترویج فرهنگ نورانی نماز، بر اساس تفاهم نامه این سازمان با ستاد اقامه نماز کشور عمل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر درمان تامین اجتماعی  استان ایلام در نشست ویدئو کنفرانس ستاد اقامه نماز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام، اظهار کرد: ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین کارکنان و مجموعه تامین درمان اجتماعی استان یکی از اولویت های برنامه های فرهنگی در این نهاد است.

 

«علیرضا رمضانی» با بیان اینکه در راستای تبیین و ترویج  فرهنگ نورانی نماز، بر اساس  تفاهم نامه  این سازمان با ستاد  اقامه  نماز کشور عمل  می شود، یادآور شد: سازمان  تامین  اجتماعی در  حوزه  نماز  پیشرو است و  جز  اولبن  دستگاه  های کشوری است که در ابتدای سال جاری با ستاد  اقامه نماز  تفاهم نامه منعقد کرده است.             

 

وی  در  ادامه  با تاکید بر  همکاری با ستاد اقامه  نماز  استان، ابراز کرد: در  هفته  آینده و در  صورت  اعلام  ستاد  کرونا استان اولین جلسه ستاد اقامه نماز بیمه درمان  استان در سال جاری با محوریت  مدیریت درمان ایلام  و با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و امام  جمعه  ایلام  برگزار  می  شود.                         

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: برنامه های ستاد  اقامه  نماز در استان حول  برنامه  های  سازمان  اجرا می شود.

 

وی گفت: در حوزه استانی تمامی برنامه های حوزه نماز با  هماهنگی ستاد اقامه نماز استان انجام  می گیرد و گزارش عملکرد به صورت فصلی ارائه  می  شود.

 

رمضانی بر حمایت از برنامه های فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در این نهاد، یادآور شد: احکام جدید اعضای ستاد اقامه نماز تامین درمان استان سال  جاری  به زودی ابلاغ می  شود.

 

«فیض الله رضایتی» رئیس ستاد اقامه  نماز استان ایلام در این نشست با اشاره به تکمیل سامانه سجاده و بارگزاری اقدامات انجام گرفته در حوزه نماز بر روی این سامانه، خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه  فرهنگ  نورانی نماز  وظیفه  شرعی همه  ماست و ما  وظیفه داریم در جهت  ترویج  اقامه  نماز  عمل  نمایم.

 

کد خبر 1053098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha