تکمیل کلینیک تخصصی پزشکان نهبندان نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار

بیکی با بیان اینکه تکمیل کلینیک تخصصی پزشکان نهبندان نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: تجهیزات پزشکی این شهرستان نیازمند بروزرسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۱۳ اردیبهشت) در نشست با معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اظهار کرد: کرونا علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای جامعه، سبب توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی کشور شد.

 

فرماندار نهبندان افزود: در شهرستان نهنبدان پروژه هایی همانند اورژانس، کلینیک تخصصی پزشکان و پانسیون پزشکان در حال انجام است که بخش از دغدغه مردم رفع خواهد شد.

 

بیکی تکمیل اورژانس بیمارستان آتشدست نهبندان را مهمترین پروژه بهداشتی این شهرستان عنوان و تصریح کرد: برای بهره برداری زودتر از پروژه های بهداشتی ضرورت دارد از منابع مختلف به این حوزه کمک شود.

 

وی در ادامه با اشاره به پروژه کلینیک تخصصی پزشکی نهبندان، گفت: خیرین پای کار این پروژه هستند، اما انتظار است آورده دانشگاه هم تخصیص یابد.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: تکمیل کلینیک تخصصی پزشکان نهبندان نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار است.

 

وی با بیان اینکه پیشنهاد کمک سه میلیارد تومانی بنیاد برکت به پروژه های بهداشتی نهبندان ارائه شده است، افزود: خوشبختانه وضعیت بهداشتی نهبندان به سمت نرمال شدن در حرکت است در صورتی که در دو سال گذشته نارضایتی های مردم از این حوزه بسیار زیاد بود.

 

فرماندار نهبندان همچنین خواستار بروز رسانی برخی تجهیزات پزشکی نهبندان شد و گفت: بیماری کرونا هزینه های اجتناب ناپذیری را برا شبکه بهداشت و درمان تحمیل کرده است.

 

در این دیدار دهقانی معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز قول مساعدت در تکمیل پروژه های مذکور  را داد.

کد خبر 1053225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha