مشارکت در انتخابات در واقع لبیک گفتن به فرامین رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام صفدر محمدی گفت: با حضور در انتخابات بار دیگر با لبیک گفتن به فرامین رهبر انقلاب, اتحاد خود را به نمایش میگذاریم.

«حجت الاسلام صفدر محمدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: دشمن در تلاش است که بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند ولی مردم آگاه و با بصیرت ما تا امروز توانستند تمامی نقشه ها و فتنه‌های آنان را در نطفه خفه کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی افزود: تجارب سالهای گذشته به ما نشان داده است که دشمن می خواهد با کمرنگ نشان دادن مشارکت‌های مردمی در انتخابات محبوبیت نظام را زیر سوال ببرد و بر ماست که با حضور خود در پای صندوق‌های رای خط بطلان بر این تفکر سیاسی بکشیم.

 

این مسئول ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به شیطنت های دشمنان که به رنگ ها و شکل‌های مختلف در جامعه نمایان است حضور در انتخابات بسیار ضروری است.

 

وی اضافه کرد: انتخابات امسال باید خیلی پرشورتر از سال های قبل برگزار شود تا دشمن بداند که هیچ گاه نمی تواند اتحاد و همبستگی ملت ایران را از بین ببرد.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: هیچ نیرویی نمی‌تواند فاصله بین نظام و مردم را کم کند چرا که این مردم برای این نظام بسیار تلاش کردند و برای پابرجایی آن نیز تا پای جان ایستادند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد از فرصت انتخابات برای ایجاد اختلاف در بین مردم استفاده کند که مردم ایران با توجه به تجاربی که از گذشته داشتند هیچگاه اجازه چنین اتفاقی را نخواهند داد.

 

محمدی مشارکت در انتخابات را جهاد با دشمنان نظام عنوان کرد و گفت: بدون تردید نتیجه این جهاد موجب اقتدار بین المللی ایران اسلامی در جهان خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: مردم ایران برای به دست آوردن اقتدار و در مجامع بین المللی و دنیا بسیار زحمت کشیدند و لذا با حضور خود در انتخابات بار دیگر با تجدید بیعت خود با آرمان های امام راحل و شهدا این مسیر را تداوم خواهند بخشید.

کد خبر 1053233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha