سلسله نشست های «سرطان قرن» برگزار می‌شود

کانون اندیشه جوان به مناسبت روز قدس سلسله نشست هایی تحت عنوان «سرطان قرن» برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان،گروه اندیشه، به همت کانون اندیشه جوان در دو گفتگوی زنده مجازی به دو موضوع «‌برتری قوم یهود در آموزه‌های صهیونیست » و « اقدامات اسرائیل علیه منافع ملی ایران در یک سده گذشته » ‌پرداخته می‌شود.

 

با توجه به در پیش بودن روز جهانی قدس پرداختن به این موضوع دارای اهمیت است که بدانیم ‌صهیونیسم بین‌الملل سال‌هاست به طرق و عناوین گوناگون می‌کوشد به جهان اسلام ضربه بزند، و برای هرچه عالم‌گیر شدن فتنه‌ها تلاش می‌کند و در این راه از هیچ جنایت و خیانتی فروگذار نکرده و نخواهد کرد.

 

ایجاد کشوری غاصب که قبله اول مسلمانان را غصب کرده و ظلمی که به فلسطینیان به عنوان ساکنین اصلی این سرزمین توسط این رژیم اشغالگر وارد می‌شود، رودرویی ما با رژیم صهیونیستی را جدی‌ و بنیادین نموده است.

 

 همچنین اسرائیل به مانند یک غدّه سرطانی همواره برای مردم منطقه مشکل‌آفرینی نموده است و موجب اختلافات جدی بین حکومت‌های اسلامی بوده است که منجر به عدم شکل‌گیری اتحاد سیاسی‌اقتصادی در منطقه و بین مسلمانان شده است. به همین دلیل شناخت این مساله و ضرباتی که طی یک قرن گذشته به مسلمانان و علی‌الخصوص ایران زده است برای ما حائز اهمیت است. در همین راستا کانون اندیشه جوان قصد دارد در ۲ نشست با حضور دکتر محمد تقی تقی‌پور از دو منظر متفاوت به مساله اسرائیل و نسبت ما با آن بپردازد.

 

این نشست‌ها در روزهای ‌سه‌شنبه ۱۴ و پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ در صفحه اینستاگرامی ‌ باشگاه اندیشه به نشانی @Bashgah_net برگزار می‌شود.

کد خبر 1053261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha