گره گشایی از مشکلات مردم بر حضور حداکثری در انتخابات تاثیرگذار است

رحیمی گفت: مهمترین کاری که تاثیر بسیاری بر انتخابات دارد و به حضور حداکثری در این رویداد مهم کمک می‌کند، گره گشایی از مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مسلم رحیمی»  امروز (دوشنبه ۱۳ اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد:  مهمترین کاری که تاثیر بسیاری بر انتخابات دارد گره گشایی از مشکلات مردم است.

 

مدیرکل صداوسیمای خوزستان با بیان اینکه به منظور افزایش شور انتخابات کارگروه های مختلفی شکل گرفته که نتایج مطلوبی برای در حوزه تولید و انتشار آثار مطلوب داشته است افزود: پیشنهاد می شود در سایر شهرستان ها نیز چنین کمیته هایی تشکیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان ظرفیت های بسیاری را در حوزه های مختلف در خود جای داده است اضافه کرد: امیدواریم با حمایت های مختلف، رسیدگی به مشکلات مردم با سرعت بیشتری صورت گیرد و هرچه سریع‌تر عمده مشکلات مردم کاهش یابند.

 

همچنین «وحید کیانی» در این نشست عنوان کرد: ما در کانون دو رفتار را در پیش گرفتیم که عمدتا بر حضور حداکثری انتخابات تاثیر می گذارد و با توجه به تعطیلی مراکز سعی شده امکانات این مراکز برای تجهیز حوزه انتخاباتی منطقه ۲۰ استفاده شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان یاد آور شد: در همین راستا دو کلیپ به زبان های عربی و لری برای نشر در فضای رسانه ای و عمومی تهیه شده که در اختیار صداوسیما قرار خواهد گرفت، همچنین با ارسال پیام به مخاطبان کانون زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم.

 

کد خبر 1053301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha