فعالیت های گروه های سرود با تولید محتوا در فضای مجازی گره بخورد

فلاح لاله زاری با تأکید براینکه باید باید فعالیت های گروه های سرود با تولید محتوا در فضای مجازی را گره بزنیم گفت: گروه های سرود تولیداتی مناسب برای انتشار در فضای مجازی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» در بازدید از کانون فرهنگی هنری مسجد سیدالشهدا در سمنان حمايت از فعاليت هاي فرهنگي با محوريت مسجد از جمله سرود را باقيات و صالحات دانست و گفت: امروز با خلا محتواي مناسب در فضاي مجازي مواجه ايم و بايد گروه هاي سرود آثاري مناسب در اين زمينه براي انتشار در فضاي مجازي ارائه کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن تشکر از فعالیت های بچه های مسجد سید الشهدا و مجموعه فرهنگی این مسجد اضافه کرد: افتخار می کنم که ریشه فعالیت سرود در شهرستان سمنان را از نزدیک می بینم و نهال هایی که در حوزه سرود در این مسجد کاشته شده است امروز ثمر داده است.

 

وی با بیان اینکه کار در مسجد یک کار تخصصی است تصریح کرد:فعالیت در مساجد یک کار عاطفی و احساسی نیز می باشد که همین خصوصیات موجب تاثیر گذاری بیشتر آن می شود.

 

فلاح لاله زاری با تاکید بر توجه بیشتر به گروه های سرود در سال جاری اظهارامیدواری کرد:در سال 1400 بتوانیم یک استودیو مجهز جهت ضبط سرود و فیلم ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تامین کنیم.

 

وی با اشاره به اهمیت ارائه طرح های ارزشمند در حوزه سرود توسط کانون های مساجد ،گفت: در صورت داشتن طرح های جدید می توان از ظرفیت سایر دستگاه های اجحرایی استان بهره مند شد .

 

 «حجت الاسلام سیدعلی موسوی» نیز از توجه بسیار خوب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان به کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکر کرد و گفت: وجود این دغدغه در حوزه مساجد بسیار با ارزش است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان سرود را بیانگر فرهنگ  و برآمده از عمق دل و جان مردم دانست و افزود: استان سمنان و بویژه شهرستان سمنان در زمینه سرود از وضعیت مطلوبی برخوردار است و می توان از این ظرفیت برای تقویت گروه های سرود در سایر نقاط استان نیز بهره مند شد.

 

«حجت الاسلام نجم» امام جماعت مسجد سید الشهدا، این مسجد را از مساجد شاخص شهر سمنان دانست و گفت: مجموعه ای فرهنگی در کنار اقامه نماز تمام مواردی که یک محله نیازهای فرهنگی دارد را در خود فراهم کرده است و فعالیت در حوزه سرود از افتخارات بچه های این مسجد به شمار می رود.

 

مربی گروه سرود آفتاب نیز خواستار راه اندازی استودیوی تولید و ضبط برنامه شد و آن را از دغدغه های مهم برای گروه های سرود شهرستان سمنان دانست.

 

«محمد شکری» با بیان اینکه گروه های سرود دغدغه فرهنگی برای شهر سمنان دارند خواستار تقویت گروه های سرود و بنیه فرهنگی در این شد و تاکید کرد: راه اندازی و حمایت از گروه های سرود در مناطق پایین شهر یکی از محورهای فعالیت این مجموعه فرهنگی است.

 

در این بازدید که مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد سیدالشهد حضور داشتند گزارش هایی از فعالیت های فرهنگی این کانون ارائه و برنامه های آینده و نیازهای فرهنگی تبیین شد.

کد خبر 1053303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha