توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» به همت آستان قدس رضوی با هدف توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

«محمد علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره آغاز پویش سفره‌ای به وسعت ایران آستان قدس رضوی همزمان با دومین شب از لیالی قدر توسط کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی، گفت: این طرح را در راستای لبیک به فرمان رزمایش کمک به نیازمندان مقام معظم رهبری است.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه این پویش در قالب چهارمین مرحله از طرح «سفره های مهربانی» در سراسر کشور آغاز شده است، تصریح کرد: در همین زمینه تا آغاز دهه کرامت، ۸۸۸ هزار بسته معیشتی برای اهدا به نیازمندان و محرومان آماده خواهد شد.

 

وی از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمندان خراسان جنوبی در قالب پویش سفره‌ای به وسعت ایران خبر داد و افزود: این بسته‌ها در مناطق مختلف استان توزیع می‌شود و ارزش ریالی هر بسته متوسط ۳۵۰ هزار تومان است.

 

ابراهیمی ادامه داد: اقلام بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، خرما، چای، قند و حبوبات است که توزیع آن با همت خادمیاران رضوی در حال انجام است.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی رویکرد فعالیت‌های خادمیاران رضوی را خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی برشمرد و بیان کرد: هفت هزار از این بسته‌های معیشتی توسط آستان قدس رضوی و حدود پنج هزار بسته هم توسط خادمیاران و خیران استانی تامین شده است.

 

وی یادآور شد: ۱۸سری جهیزیه با حمایت آستان قدس رضوی و خیران تهیه شده است که به نوعروسان نیازمند استان تا پایان ماه مبارک ‌رمضان اهدا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1053328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha