شفافیت و اطلاع رسانی بهنگام اخبار از حقوق اصلی شهروندان جامعه است

فردی با اشاره به اهمیت جایگاه مطبوعات گفت: شفافیت و اطلاع رسانی بهنگام اخبار از حقوق اصلی شهروندان جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نورمحمد فردی» طی نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز که دوشنبه ۱۳ اردیبهشت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: شفافیت در اطلاع رسانی اخبار انتخابات یکی از مهمترین مسائل قابل توجه در شورای اطلاع رسانی استان البرز است. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: آگاهی بخشی به مردم به عنوان یکی از حقوق آنان تلقی می شود که در این راستا اصحاب رسانه به عنوان آینه تمام نمای مسائل جامعه اخبار را به مردم می رسانند. 

 

وی با اشاره به روز مطبوعات و اهمیت جایگاه اصحاب رسانه بیان کرد: شفافیت و اطلاع رسانی بهنگام اخبار از حقوق اصلی شهروندان جامعه است.

 

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی با محوریت شفاف سازی اخبار یکی از مهمترین مسائلی است که صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند. 

 

فردی خاطرنشان کرد: شرایط شیوع بیماری کرونا ایجاب کرد که توجه جدی به مسائل مختلف بهداشتی و رعایت قوانین معین شده در زمینه پیشگیری از کرونا و مقابله با رشد آن داشته باشیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی مردم برای رعایت قوانین بهداشتی یکی از ضرورت های مقابله با کرونا است که در این رابطه با آگاهی بخشی رسانه های شاهد تحولات خوبی هستیم.

 

 

کد خبر 1053339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha