گزارشی مبنی بر عوارض یا مشکلی از تزریق واکسن کرونا در البرز اعلام نشده است

مقدم با اشاره به اهمیت ممنوعیت ورود به تفرجگاه های استان البرز گفت: گزارشی مبنی بر عوارض یا مشکلی از تزریق واکسن کرونا در البرز اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» طی نشست کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز که دوشنبه ۱۳ اردیبهشت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: تزریق واکسن کرونا با اهتمام دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در البرز آغاز شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی در البرز در حال جریان و اجرا است؛ همچنین تفرجگاه ها و بوستان های استان ممنوعیت تردد و ورود دارد.

 

وی اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا به صورت اولویت بندی معین شده در حال انجام است و گروه سنی هشتاد سال به بالا در مرحله نخست این تزریق و دریافت واکسن قرار دارند.

 

وی بیان کرد: گزارشی مبنی بر عوارض یا مشکلی از تزریق واکسن کرونا در البرز اعلام نشده است؛ انتظار می رود تزریق واکسن کرونا زمینه تقویت سیستم دفاع بدن را در مقابل ویروس کرونا ارتقاء دهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی و قوانین معین شده اصل مهمی است که در جریان پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تمامی شهروندان خود را ملزم به آن بدانند. 

 

کد خبر 1053346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha