خدمت رسانی حدود ۱۰۰میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری مازندران به مددجویان

حجت الاسالام عالیشاه گفت: ۳۴۰ مرکز نیوکاری در استان مازندران در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات را به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۳اردیبهشت) در جلسه هم‌اندیشی با مراکز نیکوکاری شهرستان بابل، بیان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای کمک به خلق خدا است، این ماه رحمت و مغرفت الهی، ماه مهربانی، اطعام فقیران، افطار، زکات و اکرام به یتیمان است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: خدمت به فقرا همانند زیارت خانه خدا است، در این ماه روزه‌دار با هر عمل خیر یک‌صد هزار پاداش نیکو می‌گیرد، خدا را شاکریم که در طول مدتی که به‌عنوان خادم مردم معرفی شدیم همکاران در شهرستان‌ها اخلاق‌محوری را پیشه کردند.

 

حجت الاسلام عالیشاه خاطرنشان کرد: در ایام قدر شب‌های استجابت دعا توجه به یتیمان را فراموش نکنید، مراکز نیکوکاری ما ظرفیت‌های خوبی دارند و اثرات خوبی در جامعه داشت، اولین مرکز نیکوکاری استان مازندران در شهرستان در گلوگاه در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد ولی در آن زمان همکاری‌های خوبی بین این نهاد  و مراکز نیکوکاری برقرار نبود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در مازندران با تاکید بر لزوم تکریم فعالان در مراکز نیکوکاری که فی سبیل الله کار می‌کنند، گفت: این خیران با حجم کاری بالا بدون جیره و مواجب پای کار مراکز نیکوکاری هستند که جای تقدیر دارد، بنده به عنوان خادم آمدم از دست اندرکاران ۳۴۰ مرکز نیکوکاری تشکر و قدردانی کنم.

 

این مسئول اذعان کرد: خوشبختانه بیش از ۲۱۰ مرکز نیوکاری در یازده ماهه گذشته تاسیس شد که ظرفیت های خوبی برای امداد محسوب می‌شوند تا جایی که اثرات خیلی خوبی بر جای گذاشت و هر یک از مراکز طرح‌های مثالزدنی دارند.

 

وی اعلام کرد: ۳۴۰ مرکز نیوکاری در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات را به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه دادند، که البته مشکلاتی در بحث جبران خدمات هم‌افزایی پشتیبانی و افتتاح حساب و ...دارند‌.

کد خبر 1053383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha