قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰۵ نفر رسید

یزدان پناه گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی براثر ابتلا به کرونا جان باختند و شمار قربانیان استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (۱۳اردیبهشت ماه) اظهار کرد: هم اکنون ۴۶۲ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد، ۱۸۴ نفر مبتلای قطعی و ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۹ هزار و ۷۳۹ مورد گزارش شده است.
 

وی با بیان اینکه از ۷۱۷ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۴۳ درصد موارد مثبت بودند، ادامه داد: بیشترین موارد مثبت به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا هستند.

 

یزدان پناه یادآور شد: همچنین از ۴۴۸ نمونه رپید تست گرفته شده ۲۰ درصد موارد مثبت و به ترتیب در بویراحمد، گچساران و کهگیلویه هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: افزایش تردد در بازارها، افزایش ترددهای بین شهری و درون شهری و حضور در تجمعات موجب شیوع بیش از پیش بیماری می شود که لازم است مردم از حضور در تجمعات و مکان‌های پرخطر پرهیز نمایند.
 

 

وی یادآور شد: با توجه به بیماری کرونای جهش یافته در استان لازم است پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود.

کد خبر 1053395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha