فرهنگ مقاومت و پایداری مردم دزفول در دوران دفاع مقدس باید به جهانیان معرفی شود

حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: فرهنگ مقاومت و ایثار مردم دزفول باید در همه عرصه‌ها به نمایش درآید و به جهانیان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه» شب گذشته در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد چهارم خرداد در دفتر فرماندار ویژه دزفول اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای شناسایی روز چهارم خرداد روز پایداری و مقاومت مردم دزفول استفاده کرد.

 

امام جمعه موقت دزفول افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی فضای مجازی بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی در این روز است و باید از ظرفیت آن استفاده کرد.

 

وی اضافه کرد: ویژه برنامه‌های چهارم خرداد تدوین و پس از چهارم خرداد مشخص شود کدام برنامه ها اجرا و علت اجرا نشدن برخی برنامه ها چه بوده است.

 

حجت‌الاسلام خسروپناه تصریح کرد: باید اجرای ویژه برنامه های چهارم خرداد در صدا و سیما  بیشتر از سال‌های قبل باشد لذا باید در این زمینه هماهنگی‌ها از حالا انجام گیرد. 

 

وی با بیان اینکه مدافعان حرم در چهارم خرداد مطرح و از خانواده‌های آنها تجلیل شود ابراز کرد: مدافعان سلامت نیز که با اخلاص و بدون توقع در دوران کرونایی ایثار می‌کنند در چهارم خرداد دیده شوند و فرهنگ مقاومت در همه عرصه‌ها به نمایش در آید.

 

«علی فرهمندپور» نیز در هفتمین جلسه ستاد چهارم خرداد عنوان کرد: چهارم خرداد نشانه مقاومت و پایداری مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس است لذا برنامه های اینروز روز باید هر ساله بهتر از سال قبل صورت گیرد.

 

فرماندار ویژه دزفول در خصوص برنامه های تدارک دیده در این روز بیان کرد: همایش زنان، مقاومت و پایداری، همایش جوان موفق، رونمایی سه تصنیف از هنرمندان برجسته کشوری، رونمایی از فیلم مستند و فیلم سینمایی کشتی نجات که تمام صحنه های آن در دزفول فیلمبرداری شده، پخش یک هفته برنامه شب های مقاومت و پایداری با حضور میهمانان کشوری از شبکه خوزستان، فضاسازی و آذین بندی شهر و افتتاح طرح های عمرانی با حضور مسوولان کشوری و استانی از جمله برنامه های چهارم خرداد خواهند بود.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرداری دزفول ۱۶ برنامه و سپاه ۵۰ برنامه به مناسبت چهارم خرداد آماده کرده است.

 

فرهمند پور اذعان کرد: اصابت چند صد موشک به شهر دزفول و تقدیم ۲۶۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس توسط اهالی این شهر باعث نشد تا لحظه ای تسلیم دشمن شوند و هیچگاه سختی ها باعث نشد که شهر دزفول در مقابل دشمن بعثی سقوط کند.

 

وی یاد آور شد: امروز نیز با وجود مشکلات مردم دزفول همانند مردم کشور پای نظام و انقلاب هستند و اجازه نمی‌دهند دشمن ناامیدی را به جامعه تزریق کند.

 

کد خبر 1053441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha