۵۰ بسته معیشتی به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم میان خانواده های محروم توزیع شد

حضوری گفت: به همت خیران و نیکوکاران و با تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تعداد ۵۰ بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همواره کمک به محرومان و نیازمندان از جمله تاکیدات بزرگان دین بوده و در این زمینه نیز احادیث و سخنان متعددی از ائمه معصومین (ع) بیان شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: با تاکید مقام معظم رهبری در سال گذشته و در جریان شیوع بیماری کرونا، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز به پا خواسته تا گامی هر چند کوچک در تحقق فرامین رهبر انقلاب و کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت بر دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری در چند مرحله، رزمایش «کمک مومنانه» به اجرا در آمده است، بیان کرد: آخرین مرحله از این طرح نیز همزمان با ماه مبارک رمضان به همت خیران و اهالی مسجد اجرایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه در روزهای گذشته نیز تهیه برخی اقلام با مساعدت خیراندیشان و به همت مرکز نیکوکاری «کوثر» در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است، عنوان کرد: در این زمینه تعداد 50 بسته معیشتی میان نیازمندان و افراد تحت پوشش در محله شهرک «انقلاب» توزیع شد.

 

وی به محتوای این بسته ها اشاره کرد و اظهار داشت: برنج، ماکارونی، پنیر، تخم مرغ، سویا، شکر، قند و روغن سرخ کردنی محتوای این بسته ها را شامل می شود.

 

حضوری به دیگر خدمات این کانون فرهنگی و هنری به خانواده های کم بضاعت اشاره کرد و ادامه داد: همچنین به همت خیران و نیک اندیشان تعداد ۲۵۰ کارتن خرما، ۱۵۰ بسته گوشت و نان میان خانواده های کم بضاعت و محروم توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان با قدردانی از همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران در کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت، تداوم این طرح و خدمت رسانی به نیازمندان را در گرو همت آنان دانست.

 

کد خبر 1053501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha