کرونا همچنان می تازد/ جانباختن ۱۷ بیمار کرونایی در البرز طی ۲۴ ساعت گذشته

فتحی با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی و رعایت قوانین بهداشتی گفت: کرونا همچنان در البرز می تازد آنچنان که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ شهروند دیگر البرزی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» با اعلام خبر وضعیت رشد کرونا در البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد جانباختن ۱۷ شهروند دیگر در استان البرز به دلیل ابتلاء به کرونا بودیم. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: استان البرز همچنان در موج چهارم شیوع بیماری کرونا قرار دارد همچنین ۱۳۵ بیمار بدحال نیز در مراکز درمانی و بیمارستانی این استان بستری شده اند.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه مردم نسبت به قوانین و مقررات بهداشتی بیان کرد: شمار جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در استان البرز تا کنون به سه هزار و ۶۱۴ بیمار رسیده است که این مطلب حاکی از میزان رشد و یکه تازی این بیماری است.

 

وی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۴۰ هزار و ۱۰۵ بیمار کرونایی بستری شدند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۸۲ بیمار بهبود یافتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: ضروری است مردم با آگاهی از اهمیت رعایت نکات بهداشتی مدافعان سلامت را در مقابله با این بیماری ویروسی یاری کنند.

 

 

کد خبر 1053525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha