پیام تسلیت امام جمعه کرمان در پی آسمانی شدن  ۶ نفر از پرسنل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان

در پی آسمانی شدن ۶ نفر از پرسنل عزیز شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در حین انجام مأموریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی آسمانی شدن ۶ نفر از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در حین انجام مأموریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ضایعه درگذشت ۶ نفر از پرسنل عزیز شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در حین انجام مأموریت و خدمت به مردم شریف منطقه گلباف پس از سیل، موجب تألم و تأثر قلبی اینجانب گردید.

 

 

اینجانب این ضایعه دردناک را به مردم شریف استان، پرسنل زحمتکش صنعت برق استان و به ویژه به خانواده های معزز و مکرم و بازماندگان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

 

 

رجاء واثق دارم ان شاءالله این عزیزان مورد لطف و رحمت حضرت امیرالمومنین علی(ع) قرار گیرند.

 

 

از مسئولان محترم استان نیز می خواهم با پیگیری دقیق این مسئله، اقدام لازم برای افزایش ایمنی پرسنل عزیز دستگاه های خدمت رسان در عین انجام مأموریت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند تا در این بلایای طبیعی، شاهد مصیبتی مضاعف نباشیم. ان شالله.

 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حسن علیدادی سلیمانی

 

 

بر اساس این گزارش، وزیر نیرو نیز در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

 

متن تسلیت رضا اردکانیان وزیر نیرو به شرح ذیل است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

درگذشت ۶ تن از همکاران عزیز صنعت برق در حادثه سیل منطقه گلباف استان کرمان موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

 

 

عزیزانی که لحظه ای از انجام وظیفه خود کوتاهی نکرده و جان خود را در راه استمرار خدمت به هموطنانشان و اتصال مجدد انشعاب برق بیش از ۳۰۰ خانوار منطقه که بر اثر بارندگی شدید و وقوع سیلاب دچار قطعی برق شده بودند فدا کردند.

 

 

این حادثه تأثرانگیز همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان علی(ع) اتفاق افتاده و تردیدی نیست که تلاش بی وقفه این همکاران گرامی در پیشگاه خداوند متعال و مولایشان ماجور و مقبول خواهد بود.

 

 

اینجانب این حادثه غم بار را به مردم شریف استان کرمان و خانواده های مصیبت دیده این عزیزان تسلیت گفته و از درگاه الهی برای درگذشتگان غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

 

رضا اردکانیان

وزیر نیرو

 

گفتنی است؛ عصر روز گذشته ۱۳ اردیبهشت به دلیل سقوط سنگ از ارتفاعات، شبکه انتقال برق آسیب دیده و تیم عملیاتی شرکت توزیع برای اصلاح شبکه در محور روستای حرمک اعزام شد اما بارش تگرگ در مناطق کوهستانی بالادست و بارش رگباری باران، باعث تشدید سیلاب و غافلگیر شدن و در نهایت جان باختن 6 تن از پرسنل زحمتکش نیروی توزیع برق شمال استان شد.

کد خبر 1053554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha